Räkenskapen
Jakten på pornografen leder till ett skrämmande avslöjande, och Holder letar efter en syndabock. Undertiden hittar Twitch och Lyric sitt drömhem.
Pastor Mike frias från mordanklagelserna och Sarah och Holder fokuserar på Joe Mills, som har dykt upp igen. Samtidigt väntar Sarah på att det ska avgöras om Adrian Seward är tillräckligt mentalt stabil för att anses vara ett trovärdigt vittne. Som enda ögonvittne till mordet på sin mor kanske han håller sin fars frihet i sina händer.