Secrets & Lies
Star fortsätter tre månader senare, när hon återvänder hem från turnén, och Alex och Simones öden får äntligen svar. Carlotta och Cassies syskonrivalitet fortsätter när de hanterar efterdyningarna av Cassies stora misstag, och Christine hamnar i kläm.
Star fortsätter tre månader senare, när hon återvänder hem från turnén, och Alex och Simones öden får äntligen svar. Carlotta och Cassies syskonrivalitet fortsätter när de hanterar efterdyningarna av Cassies stora misstag, och Christine hamnar i kläm. När Carlotta blir trängd prövas Midtown Sounds styrka och framtid av Mateo Ferrera, och Stars stora tillkännagivande lämnar många frågor obesvarade.