Grant: For The People
Olivias team samlas när Quinn råkar ut för en tragisk händelse. Cyrus vänder sig till Olivia när ett uttalande påverkar Fitz roll som president.
När Quinn hamnar i en tragisk och komprometterande situation sluter Olivia och hennes team upp vid hennes sida. Cyrus vänder sig motvilligt till Olivia när Billy Chambers gör ett uttalande som skakar Fitz och presidentämbetet i grunden.