El Diablo
Kommunfullmäktige Richmond misstänker att det finns en läcka i hans team, vilket skakar om hans kampanj. Sarah och Holder letar upp ett potentiellt vittne till mordet och leds till en ny misstänkt. Mitch bryter ihop helt, vilket tvingar Stan att ta på sig båda föräldrarollerna när hans familj kämpar med verkligheten av att ha förlorat Rosie.
Reportrar riktar in sig på Richmond och frågar om hans koppling till mordoffret, och varför hon hittades i en av hans kampanjbilar. Han berättar för dem att den unga kvinnans död inte har något med politik att göra. Rådsmedlemmen Ruth Yitanes anländer till mötet och är rasande över att Richmond inte berättade för henne om flickan Larsen och det faktum att någon läckte hennes stöd till honom till pressen. Hon varnar honom om att när pressen är klar med honom så kommer han inte att vara något annat än slutklämmen på ett dåligt skämt.