Shark vs Surfer
Medan antalet hajattacker världen över ökar, besöker Haj vs surfare hajinfesterade vatten runt om i världen för att gå över några av de läskigaste mötena mellan hajar och surfare som fångats på film och intervjuer med deras offer. Med hjälp av marinbiologen Ryan Johnson och dr Steven Kajuira, hoppas avsnittet att en gång för alla svara på frågan: Är vi verkligen i fara?