Sharpay’s Fabulous Adventure
Vad är det som krävs för att lyckas i teaterbranschen? En aspirerande diva kommer att få reda på det...Sharpay Evans är på väg mot New York, övertygad om att hon kommer bli känd över en natt. Men teatervärlden är tuff, vilket hon och valpen Boi upptäcker när de stöter på en Broadway-tjej som är beredd att krossa allt som kommer i hennes väg. Som tur är träffar de även Peyton, en stilig filmstudent som finner Sharpay lika fascinerande som hon själv gör.