Sköldpaddan och haren boxas
Haren Max och sköldpaddan Toby utkämpar en boxningsmatch. Max blir frustrerad när Toby drar sig in i sitt skal under matchen, så han försöker fuska genom att släppa in fyrverkerier i Tobys skal. Planen slår fel när fyrverkerierna hjälper Toby att vinna. Detta är en uppföljare till Sköldpaddan och haren.