Skönheten och Odjuret (1991) Sing-Along
Sjung med i alla sångerna i Walt Disney Animation Studios ”Skönheten och Odjuret”. I sjung-med-versionen av filmen finns sångtexten på skärmen medan du tittar på dina favoritmusikalnummer. Endast tillgänglig på engelska.