Nåd
En agent under täckmantel, med kopplingar till en saudisk prins som eventuellt finansierar terroristhandlingar, förser Carrie med avslöjande elektronisk bevisning. Samtidigt följer Carrie övervakningsbilderna från Brodys hem, där han verkar plågas av traumatiska minnen och samtidigt står emot Pentagons och medias påtryckningar att göra honom till en amerikansk krigshjälte.