Under kontroll
Bröllopet slutar lyckligt efter att Cali lyckas tona ner en sammandrabbning mellan bruden och hennes far. Malena, Andy och Cali är nöjda efter ännu ett lyckat event, men en VVS-nödsituation tvingar dem att byta kontor i all hast. Senare får Malena reda på att hon kommer att konkurrera med Marcos om ett potentiellt projekt. Cali får också dåliga nyheter från sin man.
Bröllopet slutar lyckligt efter att Cali lyckas tona ner en sammandrabbning mellan bruden och hennes far. Malena ligger med Iván. Malena, Cali och Andy är nöjda efter ännu ett lyckat event, men en VVS-nödsituation tvingar byrån att flytta verksamheten till ett konstgalleri. Medan Andy och Malena arbetar på ett potentiellt projekt åt en ideell organisation, träffar Cali sin man som kommer med dåliga nyheter. Han har förlorat mark som de äger ihop och behöver handlingarna, vilket gör Cali besviken och generad. Samtidigt anländer Ray till byrån precis när de lägger ett bud på ett projekt där de kommer att konkurrera med Marcos. Andy avslöjar för Malena att han har en dotter. Slutligen, efter en arbetsdag, hittar Malena ett mystiskt graviditetstest.