Spöken ur det förflutna
Sarah får ett meddelande från de döda som kan avslöja identiteten på Rosies mördare. Mitch blir vän med en ung rymling, och Richmond hyser starka tvivel på sin framtid inom politiken.
Sarah och Holder tar med Alexi Giffords till stationen för förhör, och upptäcker att hans koppling till Rosie var mer än bara att hämnas sin fars död. Stan börjar ifrågasätta Janeks motiv och måste inse att han kommer åtalas för kidnappningen och misshandeln av Rosies lärare. Jamie hittar information som kan få Richmond att kämpa för upprättelse och sin kampanj.