Story of... Spice
Följ med Judith Jones på en resa genom kryddornas fascinerande historia, från kulinariska nöjen till global handel. Upptäck deras ursprung från Alexanders den stores tider och deras betydelse för det indiska köket. Utforska den aromatiska världen och dess roll i formandet av kulturer och imperier.