Strange Magic
När den tuffa älvprinsessan Marianne möter hårdingen Bog King blir livet aldrig mer densamma. I en galen saga inspirerad av ”En midsommarnattsdröm” möter vi en färgstark blandning av trollkarlar, älvor, feer och demoner – och får följa med på deras otroliga äventyr.