Svarta bälten
För att bevisa att han är en Compton-legend som sin far, stjäl en udda tonåring familjens hemliga kampsportsteknik för att använda på en välkänd dojo. Då han söker respekt bland jämnåriga, inser han snabbt att det krävs mer av en man än att slåss.