Take It or Leave It
Star är trött på att stå vid sidan om, och tar chansen att sticka ut. Under tiden får Maurice en uppgift för att hjälpa till att gottgöra sig själv.
Star är trött på att stå vid sidan om, och tar chansen att sticka ut. Under tiden får Maurice en uppgift för att hjälpa till att gottgöra sig själv, men ställs inför ett ultimatum som kan orsaka ännu mer drama för Midtown Sound-artisterna. Sedan har Andy och Angel en dust med Jahil, och Cotton hamnar i en svår situation då hon hjälper någon hon älskar.