Trassel – Ett hårresande äventyr
Olof släpper ut sitt hår i den här imponerande och fantasifulla återberättelsen av "Trassel", Disney Animation-favoriten från 2010. Han spelar rollen som Rapunzel och andra viktiga karaktärer. Olof riktigt glöder i sin tolkning av den stilige tjuven Flynn Rider och han gör även rollen som mor Gothel för säkerhets skull.
Olof släpper ut sitt hår i den här imponerande och fantasifulla återberättelsen av "Trassel", Disney Animation-favoriten från 2010. Han spelar rollen som Rapunzel och andra viktiga karaktärer. Olof riktigt glöder i sin tolkning av den stilige tjuven Flynn Rider och han gör även rollen som mor Gothel för säkerhets skull. Det blir mycket action, drömmar i massor och en lyktshow mot natthimlen som gör att ni äntligen ser ljuset.