A Vicious Cycle
Anden Anna Fowler ber Melinda att hitta hennes dotter Lane, eftersom Lane behöver Annas hjälp. När Melinda hittar Lane vägrar hon att träffa sin mor. När Anna börjar attackera Lanes fästman upptäcker Melinda en hemlighet som gäller både mor och dotter. För att Anna ska kunna gå vidare till den andra sidan måste Melinda få båda kvinnorna att erkänna sin del i det förflutna.