The Binge
Under en 12-timmarsperiod då alla förbud mot alkohol och droger lyfts temporärt, måste tre sistaårselever lyckas att hålla sig undan sin galna rektor (Vince Vaughn) medan de navigerar sig genom kvällens kaos för att ta sig till den ultimata festen.
I en inte så avlägsen framtid kommer all alkohol och droger ha blivit förbjudna att förtäras av regeringen... förutom en enda natt om året. Sistaårseleverna Griffin, Hags och Andrew vallfärdar för att komma ta sig till stans bästa fest där alla deras drömmar ska gå i uppfyllelse... Visst, de måste undvika sin galna rektor (Vince Vaughn), våldsamma syskon och de vilda djur som strövar omkring på gatorna, men det är en del i det roliga! Deras vänskap testas, kärlekslivet kommer att prövas och deras huvud skakas om. En sak är säker, ingens liv blir någonsin likt efter att ha deltagit i The Binge!