Bubblaren
Nino kunde inte övertala Adriens far att hålla en födelsedagsfest för sin bästa vän. Besviken, blir han akumatiserad av Hawk Moth. Nu som The Bubbler, får han vuxna att försvinna. Kommer Ladybug och Cat Noir undan hans bubblor?