The Longest Night
Den sjätte säsongens första avsnitt avslutar teamets jakt på den seriemördare som terroriserar Los Angeles och nu har tagit LAPD-polisen Spicers dotter som gisslan.
BAU-teamet knappar in på seriemördaren medan han fortsätter begå mord runt om i Los Angeles - med kriminalpolis Spicers kidnappade dotter som gisslan.