The Making of Ms. Marvel
Den här delen av ASSEMBLED tar oss med på resan för att levandegöra ett efterlängtat globalt fenomen. Gå bakom kulisserna varje steg på vägen med uppslukande bilder från tillkomsten av serien, tillsammans med insiktsfulla intervjuer på set med skådespelarna och besättningen på Ms. Marvel, när vi ser Iman Vellani och hennes rollfigur, Kamala Khan, bli fansens favorit-superhjälte framför ögonen på oss.
Spänn fast dig bredvid Iman Vellani när hon ger sig ut på sitt livs resa för att bli Marvel Studios Ms. Marvel! Vi följer med Iman varje steg på vägen på denna otroliga resa, från provspelningar och kostymtester till att väcka denna fansens favoritkaraktär till liv när kamerorna börjar rulla. Det är en mognadsskildring om en ung kvinna, fångad kulturellt mellan två världar, som gör spännande upptäckter och har en otrolig tid. Vi kommer att upptäcka hur Imans upplevelser som liknar de av hennes karaktärs, Kamalas, eftersom de båda blir till Ms. Marvel mitt framför våra ögon. Bollande familj, vänner och nyfunna superkrafter samtidigt som hon lär sig sin danskoreografi och ändå hittar tid till att besöka Avengers Con? Det kräver hängivenhet. Den här delen av ASSEMBLED ger tillgång till några uppslukande filmer från bakom kulisserna, tillsammans med insiktsfulla intervjuer med skådespelare och filmteamet under produktionen. Se Ms. Marvel sväva mot nya höjder!