The Making of Thor: Love and Thunder
Slå dig ner till sådana som Taika Waititi, Chris Hemsworth, Christian Bale, Tessa Thompson och Natalie Portman när de avslöjar hemligheterna bakom skapandet av Thor: Love and Thunder. Genom djupintervjuer med skådespelare och film-crew, tillsammans med råa, tidigare ovisade filmer från inspelningsplatsen och bakom, drar ASSEMBLED tillbaka ridån för Thunder God of Thunders fjärde långfilm.
Slå dig ner tillsammans med Taika Waititi, Chris Hemsworth, Christian Bale, Tessa Thompson och Natalie Portman när de avslöjar hemligheterna bakom skapandet av Thor: Love and Thunder. Genom djupintervjuer med skådespelare och film-crew, tillsammans med råa, tidigare ovisade filmer från inspelningsplatsen och bakom, drar ASSEMBLED tillbaka ridån för åskgudens fjärde långfilm. Upptäck vad som inspirerade Natalie Portmans återkomst till serien, och hör vad som krävdes för att fysiskt förvandla den hyllade skådespelaren till Mighty Thor. Bevittna på samma sätt hur Chris Hemsworth pressade sig själv att bulka upp som aldrig förr och bli den största och mest muskulösa versionen av Thor som hittills setts på film. Tillbringa tid i sminkstolen med Christian Bale och lär dig hur den legendariska skådespelaren var avgörande för att skapa varje detalj i Gorr the God Butchers oroande utseende, ända ner till naglarnas längd. Utforska Love and Thunders många andra världsliga och häpnadsväckande uppsättningar, inklusive Skammånen, där produktionen använde en helt ny filmteknik som är avsedd att påverka mediet i många år framöver. Titta på Thors geniala makeupartister och effekttrollkarlar när de trollar fram filmens otaliga gudar och monster – och njut sedan av Russell Crowes upptåg som Zeus. Allt detta och mer väntar tittarna i ASSEMBLED: The Making of Thor: Love and Thunder.