The Moonshine War
Efter upplösningen av en Miami-baserad drogkartell förföljer U.S. Marshal Raylan Givens sin fiende, som blivit en allierad, Boyd Crowder. Samtidigt ställer hans utredning av sexualförbrytaren Jimmy Earl Deans trakasserier av en tonårsflicka Raylan ansikte mot ansikte med en gammal familjefiende och matriarken för en lokal brottsfamilj, Mags Bennett.