The Talent
Tommy är en blyg, förbisedd produktionsassistent som arbetar på inspelningen av en exklusiv bilreklamfilm. När filmstjärnan David kommer för att vara med i reklamfilmen följer Tommy ett spår av smulor som kan leda honom till stjärnstatus, till David och till den sannaste versionen av honom själv. 'The Talent' är en intensiv djupdykning i maskulinitet, ambition och begär.