The Trash and the Snake
Raylan förklarar krig mot de dödliga män som tvingar Harlans mest värdefulla fastigheter att byta ägare, medan Boyd och Duffy är på jakt efter en kassaskåpstjuv på crack som kan göra deras smutsiga arbete.