The Wrong Stuff
När en astronaut som tränar för en resa till Mars mystiskt dödas inne i en Marssimulering tar Castle och Beckett på sig rymddräkter för att utreda det.
När en astronaut som tränar för en resa till Mars mystiskt dödas inne i en Marssimulering tar Castle och Beckett på sig rymddräkter för att utreda det. Men när de finner att ingen inne i simuleringen kan ha begått mordet och ingen utanför kan ha kommit in tar fallet en chockerande vändning.