Thin Ice
Medan den oväntade arktiska kylan och isstormen fortsätter att orsaka tumult i Austin, skyndar sig Tommy, T.K och Gillian att rädda en ung pojke som har ramlat i en frusen damm. Judd och Mateo arbetar ursinnigt med att rädda en fastklämd Paul, och Owen tar till drastiska åtgärder för att rädda en man som har blivit knivhuggen och lämnats att dö i det snöiga bergslandskapet.