Treasure Buddies - Valpgänget på skattjakt
Disneys äventyrslystna talande valpar ger sig ut på en skattjakt som tar dem ända till ruinerna av det forntida Egypten. I en tävling mot en bedräglig katt måste valparna och deras nya vänner, Cammy och Bob, undvika fällor, lösa gåtor och utforska en mystisk grav – i sökandet efter den största skatt världen skådat. Ett äventyr fullpackat med action och värme, som hela familjen kommer att tycka om.