Trolltrubbel! / Spelen i Sun City
Kung Ludwig av Majestätien behöver Musses, Mimmis och vännernas hjälp med ett grinigt troll! Kajsas löfte att följa reglerna prövas när hon deltar i spelen i Sun City.