Yours, Mine and Ours
Samtidigt som Violet velar mellan Pete och Sheldon utgör en sörjande patient en fara för henne; Addisons känslor för Noah blir tydliga när Morgans förlossning börjar.
Samtidigt som Violet velar mellan Pete och Sheldon utgör en sörjande patient en fara för henne; Addisons känslor för Noah blir tydliga när Morgans förlossning börjar; Dell oroar sig för sin dotter när den missbrukande Heather återvänder till stan; Naomi måste bestämma om det det bästa för henne är att stanna på Oceanside Wellness eller om hon ska börja om på Pacific Wellcare.