Två bollar, två missar
Camdens mäktigaste invånare dör – Richard Chubby – och det medför att den ännu elakare Little Chubby kommer till stan, eftersom den yngre mannen ska ta över familjeföretaget. Efter ett tag lär sig både Earl och Little Chubby en värdefull läxa om uppoffring.
Efter Richard Chubbys oväntade död – den mäktigaste mannen i Camden – kommer den grymmare och elakare Little Chubby tillbaka till stan för att ta över familjeföretaget. När Earl jobbar på att stryka en punkt från sin lista lär sig både Earl och Little Chubby den sanna betydelsen av uppoffring.