Tyler The Creator / Breaking the Mold
Tyler, The Creator är en gåta inom hiphop och en av de viktigaste rösterna i genren. Hans musik har håvat in utmärkelser, men hans personlighet är drivkraften bakom honom som artist. Han utmanar ständigt vad det betyder och hur det ser ut att vara en rappare, och bekämpar motreaktioner från hiphopens portvakter. Men kommer han någonsin att bli accepterad?