Preacher's Wife, The
En charmig ängel skickas till jorden för att hjälpa en ung predikant att återuppliva sitt äktenskap, men han blir snabbt källan till problemen snarare än lösningen när han av misstag blir kär i predikantens fru.
När en predikant tvivlar på sin förmåga att göra skillnad i samhället och i sitt olyckliga äktenskap så skickas den charmiga och karismatiska ängeln Dudley till jorden för att hjälpa. Men Dudley blir snart källan till problem snarare än lösningen när han själv blir kär i predikantens vackra fru.