Room with a Vu
Cordelia förälskar sig i en ljuvlig hyresreglerad lägenhet som visar sig vara hemsökt av ett spöke, och en demon kommer för att driva in Doyles skulder.
Medan Doyle tacklar en demon som har kommit för att driva in hans skulder, kämpar Cordelia mot ett spöke om rätten att bo i en ljuvlig hyresreglerad lägenhet.