One of Us
Cal vill hämnas på Coulson genom att samla ihop ett team med superskurkar för att krossa S.H.I.E.L.D., och May kontaktar sin ex-man på grund av en kris som hotar att slita sönder teamet.
Cal vill hämnas på Coulson genom att samla ihop ett team med superskurkar för att krossa S.H.I.E.L.D., och May kontaktar sin karismatiske ex-man, den omtalade Dr Andrew Garner, på grund av en kris som hotar att slita sönder teamet.