Vargens gap
Den nyligen tillsatta åklagaren Anna Colace förbereder en revolutionär strategi för att utmana 'Ndrangheta. Lea Garofalo och hennes dotter Denise återknyter kontakten med mannen och fadern Carlo Cosco, i hopp om att försonas och få ett slut på alla år i ständig flykt.