Frågor och svar
Brody fängslas igen, den här gången på amerikansk mark. Carrie får spela andrafiolen efter sitt överilade beslut på hotellet. Estes är upptagen med att sopa igen spåren efter sig för att inte Jessica ska komma på dem. Danas förhållande med Finn växlar upp från lättsamt till dödligt allvar.