Trust Me
I Underlandet tänker Alice ut en plan för att hitta Cyrus och använder hans ande-flaska som lockbete för att ta reda på vem som är hennes fiende och vilka som är hennes riktiga vänner.
I Underlandet tänker Alice ut en plan för att hitta Cyrus och använder hans ande-flaska som lockbete för att ta reda på vem som är hennes fiende och vilka som är hennes riktiga vänner. Under tiden hamnar den röda drottningen och Jafar i konflikt och tittarna får i en flashback se hur Alice och Cyrus blev kära och hur Cyrus hamnade i Underlandet.