Besöket
Reggie går, utan att Rosie vet om det, vidare med sin plan för att slita hushållet Miller i stycken. Genevieve blir överraskad när hennes frånvarande mor dyker upp vid hennes dörr tack vara Zoila. Marisol tar itu med en skvallersugen ny anställd. Tys besatthet av Carmen tar sig våldsamma uttryck. Adrian börjar misstänka att Tony inte är den han säger att han är.