Voices
Melinda och Jim börjar höra röster i sin bilradio, och Melinda förstår att det är andar som talar. Hon inser att en av rösterna tillhör en mor som har problem med sin struliga tonårsson. Melinda ställs inför utmaningen att försöka pussla ihop meddelanden från modern så att hon kan förmedla dem till sonen så att mamman kan gå vidare.