Wale
En artonåring brottsling försöker starta en affärsverksamhet som mekaniker, med det är inte lätt när man är en ung, svart man med ett brottsligt förflutet. Det blir inte lättare när en ny kund gillrar en fälla för att täcka upp efter ett fruktansvärt brott.