Om inte nu, när då?
Devon blir orolig när ingen tar itu med en nybliven mammas besvär efter förlossningen och får Bell att vidta drastiska åtgärder. Conrad är den som måste berätta för Nic om Jessies försämrade tillstånd. Samtidigt får Raptor, Mina och Kit komma till undsättning när en mamma och son kommer till akuten med förfärliga skador.