Tänk om... Iron Man utmanade Stormästaren
Tony Stark hamnar på planeten Sakaar efter ett försök att slå ut chitauriernas flotta i slaget om New York. Där försöker han störta Stormästaren, vilket leder till en ceremoniell demolition-derby-liknande dödsmatch genom vilken Tony själv kan erövra den sakaariska tronen.