Wonder Woman
Jim vägrar att gå till köpcentret med Cheryl och Dana när han blir ombedd. När Cheryls handväska senare blir stulen av en tjuv så blir Jim överbeskyddande, först förföljer han henne hela dagen och anställer sedan två schäferhundar som bara förstår kommandon på tyska.