X-Men: Days of Future Past
De älskade karaktärerna från den ursprungliga X-Men-trilogin samarbetar med sina yngre jag från det förflutna ur "X-Men: First Class", för att förändra en stor historisk händelse och delta i en storslagen strid som kan rädda framtiden.