Zappad
När hennes mamma gifter om sig, finner sig Zoey i ett rörigt, kaotiskt hem med sin höggljudda styvfar och tre galna styvbröder. Efter en olyckshändelse med sin mobiltelefon upptäcker Zoey att hon har en magisk app som kan kontrollera pojkarna i sitt liv. Hänförd av chansen att återställa ordningen i sin värld börjar Zoey beordra pojkarna i sitt liv att bete sig bättre, men hon lär sig snart att när du inte tillåter pojkar att vara pojkar så dyker helt andra problem upp.