Zero M2
Efter några misslyckade försök att hitta boende i Paris flyttar Paul äntligen in i en trevlig och prisvärd lägenhet. Han märker dock snart att något är fel då hans grannar beter sig konstigt och konstiga ljud hörs under natten. Och inte nog med det, tänk om hans lägenhet krymper?