Lois lagar en stor Thanksgiving-middag och bjuder in alla till den.
Lois lagar en stor Thanksgiving-måltid och bjuder hela teamet på middag. Joe får en chock när hans son Kevin Swanson, som rapporterats saknad i strid, återvänder från Irak.