The Wrong Mans
Två enkla kontorsarbetare hamnar mitt i en dödlig kriminell konspiration efter att ha upptäckt en ringande telefon vid platsen för en hemsk bilkrasch. När de svarar i telefonen vänds deras värld upp-och-ned och de inser att det är upp till dem att kliva in och rädda situationen. De är på fel plats, vid fel tidpunkt och med fel kunskaper. De är helt fel killar.