National Treasure
Legend. Far. Lögnare? National Treasure är en djärv och gripande skildring av den störande förekomsten av sexuella övergrepp från privilegierade offentliga personer, och undersöker vilken inverkan sådana historiska anklagelser har på de på vardera sidan av rättssalen.